Akokoľvek dobré technické riešenie bez adekvátneho riadenia „ľudského postoja“ nemôže uspieť.


V každej organizácii sa ročne realizuje mnoho projektov či už technologických, procesných, strategických. Nie všetky sú považované za úspešné. V skutočnosti rada projektov a zmien nedosiahne požadovaných výsledkov nie pre nedostatok ľudských zdrojov, metodiky, technológií, ale preto, že manažér/líder neriadil dobre zmenu a užívatelia ju potom neprijali. Práve rezistenciou voči zmene a prístupu ako ju eliminovať sa zaoberá metodika Riadenie zmien (Change Management). Jej zvládnutie výrazne zvýši šancu na úspech.

Naše školenie pripraví účastníkov na to, ako systematicky riadiť zmeny ako súčasť každého projektu alebo firemnej zmeny. Na školení si účastníci vyskúšajú techniky Change managementu na reálnom príklade. Maximálne praktické školenie, ktoré sme v inovovali a obohatili o nové komunikačné a digitálne nástroje na rok 2020. Zoznámite sa s nástrojmi OPERA a jej elektronickou verziou APERO, komunikáciou pomocou Pecha Kucha techník. Pre virtuálne workshopy sa zoznámime s MIRO a predstavíme Vám úžasný Mentimeter, ktorý môžete použiť každý deň. Pre obohatenie chceme ukázať možnosti Kultúrnej analýzy v podobe ICG nástroja Culture Canvas.

V učebni alebo online?

Školenie teraz ponúkame v dvoch formátoch. V učebni (v otvorenom kurze v Bratislave alebo u klienta) a novo aj online – virtuálne, kedy sme kurz obohatili o predstavenie a praktickú ukážku digitálnych nástrojov, ktoré ako change manager môžete využiť u Vás vo firme..

Na konci je krátky online test a po novom, ak spracujete po skončení kurzu praktickú časť (podľa zadania), môžete získať medzinárodný certifikát „Change Practicioner“. S praktickou časťou Vám pomôžeme – súčasťou sú možné online konzultácie s lektorom a navyše, ako certifikácia, tak tento dodatočný koučing je v cene kurzu!

Počas školenia sa naučíte

  • Iniciovať a implementovať zmeny v organizácii tak, aby pri ich zavádzaní bola zaistená maximálna miera podpory.
  • Spoznávať typické reakcie na zmenu, ako sa na ňu pripraviť, prípadne ako čeliť rezistencii.
  • Vedieť aplikovať nástroje, zaisťujúce úspešný priebeh a to workshopové, individuálne a po novom aj digitálne (virtuálne).
  • Pripraviť komunikačný plán pre zamestnancov aj manažment.
  • Byť lídrom – zistiť súčasnú situáciu prijatia zmeny v tíme aj u stakeholderov
  • Kombinovať projektové techniky s riadením zmien.
  • Riadiť tím a facilitovať workshopy.

Dostupné termíny