bg-rozvoj-lidi-a-organizace

Change Workshop

Úspech implementácie akejkoľvek zmeny súvisí s kvalitou riadenia tejto zmeny. Rozsah a veľkosť zmien sa v každej firme líšia, ale my Vás dokážeme pripraviť na akúkoľvek zmenu.
Navrhneme a pripravíme zmenu tak, aby ju ľudia prijali.
Produktový list

Stiahnite si informácie o službe Change Workshop vo formáte PDF.

Stiahnúť

Každá organizácia musí realizovať zmeny. Dôvody zmien môžu byť interné, keď spoločnosť mení stratégiu, obchodný model alebo len kľúčový proces, ale existujú aj zmeny vynútené vonkajším prostredím, konkurenciou, krízovým manažmentom alebo trhom.

Úspech implementácie akejkoľvek zmeny súvisí s kvalitou riadenia tejto zmeny. To možno chápať ako súbor „tvrdých“ techník, ako je samotný návrh zmeny, plány, kvalita infraštruktúry alebo rozpočty, ale aj ako „mäkké“ techniky, ktoré sa zameriavajú na prijatie zmeny a zmiernenie odporu. Obe zložky sú kľúčom k úspechu a my Vás môžeme pripraviť na akúkoľvek zmenu.

Riadenie zmien vnímame ako štruktúrovaný prístup, ktorý zabezpečuje dôkladnú a bezproblémovú implementáciu zmien a dosiahnutie dlhodobých „prínosov“ zmien. Prostredníctvom série seminárov Vás prevedieme procesom, analyzujeme súčasný stav a vypracujeme komunikačný a implementačný plán na dosiahnutie stanovených cieľov.

Bez podpory manažmentu je ťažké presadzovať zmeny a spôsobov, ako na change management nájdete nepreberné množstvo. Spísali sme 12 zásad pre riadenie zmien, ktoré vychádzajú z našich skúseností, ktorými sa môžete inšpirovať. Pre ďalšie vzdelávanie v tejto oblasti sa môžete prihlásiť na školenie Riadenie zmien (Change Management).

Náš postup na dosiahnutie cieľa – Roadmapa

1

Analýza súčasného stavu

Analýza potreby zmeny a určenie smeru

2

Tvorba koncepcie

Hľadáme najlepšie nápady, ako realizovať zmenu tak, aby ju ľudia prijali

3

Plán zmeny

Vytvoríme plán implementácie a zameriame sa na komunikáciu zmeny

4

Implementácia

Zavedenie zmeny a jej aktívne prijatie

Ciele a benefity


Tržby / produktivita
(Rast alebo aspoň udržanie predaja)

Miera autonómie rozhodovania
a väčšia flexibilita

Vytvoriť hodnoty, víziu
podporujúcu budúcnosť

Vybudovať potrebnú
energiu na zmenu

Rýchlejšie reagovať na
zmeny v zadaní (agilita)

Posilniť spoločnú prácu
a ukázať silu spoločnej práce

Ukážky prinosov

+89 % Zamestnancov prijalo nový koncept zdieľanej kancelárie pre viac firiem.

Dopady: Vďaka veľkým priestorom vo firme, ktoré neboli 100% využité, došlo k realizácii flexi office, kedy došlo k spolužitiu viacerých firiem s úplne rozdielnou kultúrou a odvetvím v jednej kancelárii. Ľudia prijali túto zmenu a firma ušetrila 40% nákladov spojených s prenájmom kancelárií. Kde: Služby – facility a poisťovňa

-0 FTE Po oznámení zmeny obchodného modelu predaja nikto neopustil kľúčové pozície.

Dopady: Pri zmene z osobného predaja na telesales predaj bol celý model pripravený a komunikovaný priamo s obchodným tímom. Táto spolutvorba celej stratégie zaistila prijatie celého modelu s nulovou odchodovosťou. Kde: Sales team telekomunikácie

+25 % Rast produktivity vďaka elektronizácii fakturácie.

Dopady: Technická zmena bola dobre vymyslená, ale ľudia v učtárni ju neprijali. Vznikala obrovská rezistencia k novému SW. Vďaka Change management workshopu ľudia pochopili riešenie, vydefinovali sa plán pomoci, odstránila sa rezistencia s používaním (technická). Kde: Fakturačný tím veľkej spoločnosti

Máte záujem o workshop o zmene? Kontaktujte nás, pripravíme vám ponuku na mieru.

Mám záujem o viac informácií

    Položky označené hviezdičkou (*) sú povinné.

    Vyplnením tohto formulára udeľujem týmto spoločnosti ICG Integrated Consulting Group Slovakia s. r. o., so sídlom Černyševského 10, súhlas so spracovaním mojich osobných údajov, ktorými sú meno a priezvisko, emailová adresa a telefonický kontakt a to pre účely spracovania Vašej žiadosti aj následnej komunikácie.

    Ďalšie podrobnosti o pravidlách ochrany osobných informácii nájdete tu.